" ေမာင့္ အခ်စ္ကသက္ေသ " အပိုင္​း ၃
က်မေကာင္းေနစဥ္ပဲ သူက စအို၀ကို ယက္တာ ရပ္လိုက္ပီး စပိထဲက လက္ေတြကို အသြင္းအထုတ္မလုပ္ေတာ့ပဲ ႏွစ္ထားပီး အထဲမွာပဲ ဟိုစမ္း၂ဒီစမ္း၂လုပ္လာတယ္ ....ပီးက်န္က လက္ခလယ္တေခ်ာင္းက စပိက အရည္ၾကည္ေတြလိမ္းပီး က်မဖင္၀မွာအသာပြတ္သပ္ကစားရင္း လက္ကို ဖင္ထဲအသာရစ္ပီးထိုးထည့္လာ့ေတာ့...က်မလည္း လန္႔ပီး အမဆိုေတာ့ သူက ေခါင္းရမ္းျပပီး လက္တ၀က္ေလာက္ ၀င္သည္အထိ အသာထိုးထည့္ေနပါတယ္...က်မလည္း ဖင္ထဲက၀င္လာတဲ့ လက္ေၾကာင့္ရယ္ စပိထဲေမႊေနတဲ့ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းေၾကာင့္ရယ္...ေတာ္ေတာ္ေကာင္းလာပါတယ္ ....ပီးေတာ့သူက ဖင္ထဲလက္တဆံုး၀င္တာနဲ႔ အသာရပ္ထားပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲကလက္ကိုပဲအသြင္းအထုတ္လုပ္လာတယ္...ပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲက လကြ၀င္ ဖင္ကလက္ကိုႏႈတ္ပီး တိုင္ပင္ကိုက္ပီး က်မကို ႏွိုက္ေလေတာ့ က်မလည္း ပီးခ်င္စိတ္ေတြ ဘယ္လိုမွ ထိန္းမႏိုင္ေတာ့ပဲ.....အား အမေရ ပီးပီ ....ဆိုပီး ခပ္ၾကမ္း၂ပဲ ပီးပလိုက္ပါတယ္.... မသိဂႌကက်မအေမာေျဖေနတုန္းလက္သြားေဆးပါတယ္ ....ျပန္လာေတာ့ ေကာင္းလား ညမေလး လို႔ ေမးဘ ေမးလာပါတယ္ က်မလည္း ေကာင္းတယ္အမရယ္ အားလည္းနာ ေက်းဇူးလည္းတင္ပါတယ္ဆိုေတာ့ သူုက က်မကို ဖင္ခံဖူးလား ထပ္ေမးလာပါတယ္...က်မလည္း မခံဖူးေၾကာင္းေျပာေတာ့ ..ေနာက္ခံၾကည့္တဲ့ အရမ္းေကာင္းတယ္လို႔ေျပာပီး...ေနာက္တခါဆို အမလည္း ျပန္လုပ္ေပးရမယ္ေနာ္... ဟုေျပာပီး ျပန္လိုက္အံုးမယ္ ဆိုကာ ျပန္သြားပါတယ္.....ဒီလိုနဲ႔ က်မလည္းမသိဂႌနဲ႔ အတူတေယာက္တလွည့္အာသာေျဖတတ္လာေပမယ့္လီးကိုေတာင့္တမိတယ္ေလ...မသိဂႌကို ေျပာျပေတာ့ မသိဂႌက သူ႔ယြက်ားနဲ႔ 2 by 1 ေနမလားလို႔ေမးလာပါတယ္...က်မလည္း စိတ္ထဲတမ်ိဳးျဖစ္သြားေပမယ့္ ေကာင္းပါ့မလား အမရယ္...လို႔ေျပာေတာ့ မသိဂႌက ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး အမကလည္း ညမေလးကို ခ်စ္တယ္ အဓိကက ညမေလး ဆႏၵျပည့္ဖို႔ပဲ...ဆိုေတာ့ က်မလည္း ေခါင္းညိတ္လိုက္ပီး ကို ခရီးထြက္ရင္ေတြ႕မယ္လို႔ ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္...ဒီလိုနဲ႔ ကို ခရီးထြက္သြားေတာ့ က်မလည္း မသိဂႌတို႔ အခန္းကို တက္လာေတာ့ မသိဂႌက လက္ဖက္နဲ႔ ဧည့္ခံပီး ဘာမွမရွက္နဲ႔ေနာ္ ညမေလး ေၾကာက္လည္းမေၾကာက္နဲ႔လို႔ေျပာပါတယ္.....ပီးေတာ့ သူတို႔လင္မယား အိပ္ခန္းထဲေခၚသြားပီး ကိုမ်ိဳးဟန္ေရခ်ိဳးေနေၾကာင္း ေျပာပါတယ္...ေျပာပီး မသိဂႌက အစပ်ိဳးတဲ့ အေနနဲ႔ က်မႏႈတ္ခမ္းကို နမ္းလာပီး က်မအ၀တ္ေတြကို ခၽြတ္လာပါတယ္...နဂိုထဲက အလိုးခံမို႔တက္လာတာမို႔ က်မရဲ႕အက်ႌကို ခၽြတ္လိုက္တာနဲ႔ က်မရဲ႕ ႏို႔၂လံုးက ထြက္ေပၚလာပါတယ္...မသိဂႌလည္း က်မႏို႔ေတြ ပြတ္ကိုင္ရင္း နမ္းေနတုန္း က်မလည္း မသိဂႌရဲ႕ အက်ႌကို ခၽြတ္လိုက္ေတာ့ ႀကီးမားတြဲက်ေနတဲ့ သူ႔ႏို႔၂လံုးကိုေတြ႕လိုက္ရပီး ႏႈတ္ခမ္းခ်င္း နမ္းရင္း တေယာက္ႏို႔တေယာက္ကိုင္ကာ ဖီးယူေနၾကပါတယ္...ပီးေတာ့ မတ္တပ္ရပ္ကာ ၂ေယာက္လံုး ထမိန္ေတြခၽြတ္ခ်လိုက္ေတာ့ လံုးတီးျဖစ္ပီး 69ပံုစံအေနအထားနဲ႔ တေယာက္အစိ တေယာက္စုပ္လိုက္ စပိယက္လိုက္ လက္နဲ႔ကလိလိုက္ေနတုန္းပဲ အေပၚမွာေရာက္ေနတဲ့ က်မဖင္ကို ေနာက္က လၽွာၾကမ္း၂နဲ႔ ယက္တင္လိုက္တာ ခံစားရပီး က်မ ရွီး ခနဲျဖစ္သြားကာ စပိယက္ေနတာကို ရပ္ပီး ေနာက္လွည့္ၾကည့္ေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က က်မဖင္ေတြ ယက္ေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္ က်မလည္း ေအက္က မိန္းမက စပိကိုယက္ အေပၚက ေယာက္က်ားက ဖင္ကိုယက္ေတာ့ ၾကာၾကာမခံႏိုင္ပဲပီးသြားပါတယ္... က်မပီးသြားေတာ့ မသိဂႌက သူမ်က္ႏွာမွာေပေနတဲ့ က်မအရည္ေတြကို လၽွာနဲ႔သိမ္းယူေနသလို ကိုမ်ိဳးဟန္ကလည္း လၽွာနဲ႔ လိုက္ယက္ေနပါတယ္... က်မလည္း မသိဂႌေပၚက ဆင္းပီး 69အေနအထားကိုျဖဳတ္ကာ မသိဂႌပီးေအာင္ ယက္ေပးမို႔ သူ႔စပိေပၚ ေခါင္းအပ္စဥ္ပဲ မသိဂႌက သူ႔ယြက်ားလီးကို ဆြဲယူပီး စုပ္ေပးပါေတာ့တယ္....က်မလည္း မသိဂႌကို ေစတနာပါစြာစုပ္ေပးေနတုန္း...မသိဂႌက ခဏညီမေလး... ညီမေလးက အမေယာက္က်ားလီးကိုစုပ္ေပး...ကိုမ်ိဳးက မိန္းမကိုယက္ေပးဟုဆိုကာ ေနရာခ်ိန္းေစေတာ့ က်မလည္း ကိုမ်ိဳးဟန္လီးကို ကိုင္ၾကည့္မိပါတယ္...ကို႔ထက္နည္း၂ပိုတုတ္သလို ေယာင္၂ေလးရွည္ပီး ဒစ္ကလည္း ပိုႀကီးတာမို႔ က်မကို ေကာင္းေအာင္လုပ္ေပးႏိုင္မယ့္ လီးဟုေတြးမိစဥ္ပဲ စပိက အရည္ၾကည္ေတြက်လာပီး ကိုမ်ိဳးဟန္က ပက္လက္လွန္ေနကာ မသိဂႌက ကိုမ်ိဳးဟန္ မ်က္ႏွာေပၚခြပီး စပိကို ေပးယက္သလို က်မကလည္း ကိုမ်ိဳးဟန္ လီးကို ေစတနာပါစြာ ရက္ရက္ေရာေရာ စုပ္ယက္ေပးေနပါတယ္....အခန္းထဲမွာလည္း မသိဂႌရဲ႕ တအားအားနဲ႔ ေကာင္းလိုက္တာ ယြက်ားရယ္ ယက္ပါၾကမ္းၾကမ္းေလးဟု တဏွာေအာ္သံမ်ား စပိယက္သံ တပ်က္ပ်က္နဲ႔ လီးစုပ္သံမ်ားက ဆူညံေနပီး ....မသိဂႌက အားပီးပီ ေယာက္က်ားေရလို႔ ေအာ္ခ်ိန္မွာေတာ့ က်မပါးစပ္ထဲမွာရွိတဲ့ ကိုမ်ိဳးဟန္ရဲ႕ လီးႀကီးကလည္း ျပည့္တင္းေနခဲ့တာမို႔ မသိဂႌက သူ႔ေယာက္က်ားေအာက္မွဆင္းရင္း ကိုမ်ိဳး ညမေလးကို အရင္လိုးေပးလိုက္ေနာ္ မိန္းမ ခဏနားမယ္ဆိုေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က က်မကို ပက္လက္လွန္ေစပီးဒူး၂ေခ်ာင္းဆြဲေထာင္ကာ က်မေပါင္ၾကားထဲ ဒူးေထာက္ထိုင္လိုက္ပါတယ္...ပီး က်မ စပိေလးကို သူ႔လီးနဲ႔ေတ့ပီး မသြင္းပဲ သူ႔ဒစ္နဲ႔ က်မအစိကို ခ်ိတ္ကစားလိုက္တာေၾကာင့္ က်မတြန္႔ခနဲျဖစ္သြားပီး သူ႔လီးကို လွမ္းကိုင္ကာ က်မစပိအ၀နဲ႔ ေတ့ေပးလိုက္မိတယ္ရွင့္...အဲ့ေတာ့မွ ကိုမ်ိဳးဟန္ကအသာေခ်ာ့ပီး သူ႔လီးကို က်မစပိထဲသြင္းပါေတာ့တယ္.... ေကာင္းလိုက္တာရွင္ ...စပိထဲကို ျပည့္သိပ္ပီး ၀င္လာတဲ့လီးကို က်မစပိနံရံေတြက လွိုက္လွဲစြာႀကိဳဆိုတဲ့အေနနဲ႔ ညႇစ္ညႇစ္ေနမိတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔လီးကို အဆံုးထိမသြင္းေသးပဲ တ၀က္ေလာက္နဲ႔ အသြင္းအထုတ္လုပ္ရင္း အရည္ခ်ဴေနတယ္...က်မစပိက အရည္ၾကည္ေတာ္၂ထြက္လာမွ သူ႔လီးကို ဒစ္က်န္ရံုေလာက္ခ်န္ပီး တခ်က္ထဲေဆာင့္သြင္းလိုက္တယ္...က်မလည္း အမေလးတပီး ကိုမ်ိဳးဟန္ကို ေယာင္ယမ္းဖက္မိပါတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္လည္း ခဏရပ္ပီး အသာအထုတ္အသြင္းလုပ္ေတာ့က်မလည္းေအာင့္ေနရာကေကာင္းလာပါတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္လည္း နည္း၂ၾကမ္း၂ ေဆာင့္ေနတုန္း မသိဂႌက က်မေဘးနားေလးဖက္လာကုန္းကာ ေယာက္က်ား မိန္းမကို ဖင္လိုးေပးဟု ေျပာလာပါတယ္ ...ပီး က်မကိုလည္း ညမေလးလာဟုေခၚဟာ 69ေပးေနပီး သူကက်မဟာယက္ေပးပီး က်မကလည္းသူ႔ဟာ ယက္ေပးေနပါတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္နဲ႔ သူက ဖင္လိုးေနၾကထင္ပါတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔ကို ၾကမ္း၂ပဲေဆာင့္လိုးေတာ့ က်မမွာေအာက္က အသက္ရႉၾကပ္လာတယ္ေလ အာ့နဲ႔မသိဂႌကက်မကို သူ႔ေအာက္ကထြက္ေစပီး သူ႔ေရွ႕ ေျခကားခိုင္းပီး ယက္ေပးပါတယ္ ...က်မလည္း မသိဂႌယက္တာကိုခံရင္း သူ႔ေယာက္က်ားက သူ႔ဖင္လိုးေနတာကို အထူးဆန္းသဖြယ္ၾကည့္ေနရင္း ဖင္ကယားသလိုလို ျဖစ္လာပီး ကာမဆိပ္ေတြတက္လာကာ ေနာက္တႀကိမ္ပီးေျမာက္သြားပါတယ္.... က်မပီးသြားတာကို ေတြ႕ပီး သူတို႔လင္မယားလည္း စိတ္ႂကြကုန္တယ္ထင္ပါရဲ႕ ကိုမ်ိဳးဟန္တေယာက္ သူ႔မိန္းမဖင္ကို ၾကမ္းၾကမ္းေဆာင့္လိုးရင္း ပီးသြားပါတယ္...မသိဂႌလဲ သူ႔ယြက်ားပီးခါနီးေတာ့ သူ႔အေစ့ကို ၾကမ္း၂ပြတ္ရင္း ပီးသြားပါတယ္....က်မတို႔လည္း ေမာလို႔ခဏနားေနတုန္း ကိုမ်ိဳးဟန္က အသင့္ရွိေနတဲ့ ႏြားႏို႔ထဲ ၾကက္ဥ ၂လံုးေဖာက္ေသာက္ကာ ကုတင္ဆီေလ်ာက္လာပီး က်မမ်က္ႏွာေရွ႕လာရပ္ေတာ့ က်မအလိုက္တသိပဲလီးကိုကိုင္ကာ ၂ခ်က္သံုးခ်က္ထုေပးပီး လီးထိပ္ေပါက္ကို လၽွာနဲ႔ တို႔ထိကစားမိတယ္ေလ...ပီး လီးဒစ္ေက်ာ္၂ေလးကိုပါးစပ္ထဲသြင္းပီး ဒစ္ကို အထဲမွာ လၽွာနဲ႔ကလိေပးေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္တစ္ေယာက္ထြန္႔ထြန္႔လူးပီး အား...ေကာင္းလိုက္တာ လို႔ညည္းလာပါတယ္..ပီး ကိုမ်ိဳးဟန္က ခါးကိုေကာ့ပီး သူ႔လီးကို ပါးစပ္ထဲ၀င္သေလာက္လုပ္လာေတာ့ က်မလည္း သူ႔ဟာတေခ်ာင္းလံုးကို လည္ေခ်ာင္းထိေရာက္ေအာင္ထည့္ငံုပီး Deep Throteလုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္.. မသိဂႌကလည္း အားက်မခံပဲ ကိုမ်ိဳးဟန္ေနာက္သြားပီး ကိုမ်ိဳးဟန္ရဲ႕ ဥကိုငံုလိုက္ စုပ္လိုက္ ဖင္ၾကားထဲယက္လိုက္ လုပ္လာေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္ လီးက က်မပါးစပ္ထဲမွာတျဖည္း၂ ႀကီးထြားမာတင္းလာပါတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္လည္း သူ႔မိန္းမ ဖင္ၾကားယက္ေနတုန္းမွာ က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ၄ ၅ ၁၀ခ်က္ေလာက္ေဆာင့္လိုးပီး ပါးစပ္ထဲက လီးကိုထုတ္ပီး က်မကို ဖင္ဗူးေထာင္းေထာင္ခိုင္းပီး တဆက္ထဲ ဖင္ကိုလိုးမယ္လို႔ေျပာေတာ့....မသိဂႌက ခဏကိုမ်ိဳးဆိုပီး က်မကို အေပၚကထားပီး 69ပံုစံေနေစပါတယ္... ပီးမသိဂႌက က်မ အစိကိုယက္လိုက္လုပ္ေနစဥ္ပဲ ကိုမ်ိဳးဟန္က အုန္းဆီဗူးကို ယူပီး သူ႔လက္ကို ရႊဲေနေအာင္ဆြတ္ကာ က်မဖင္ထဲ အသြင္းအထုတ္လုပ္လာပါတယ္...မသိဂႌလုပ္ေပးထားလို႔ ဖင္လမ္းေၾကာင္းဖြင့္တတ္ေနပီျဖစ္တဲ့က်မက ဇိမ္ေတြ႕ာတာေပါ့ရွင္...ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔လက္တေခ်ာင္းကို က်မခံႏိုင္မွန္းသိေတာ့ ၂ေခ်ာင္းပူးထည့္လာတယ္ရွင့္...ပီး အဲ့လက္၂ေခ်ာင္းၾကားထဲကို အုန္းဆီေတြ ေလာင္းထည့္လိုက္ပါတယ္...ပီးသူ႔လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းလွည့္လိုက္ အသြင္းအထုတ္လုပ္လိုက္ လုပ္ပီး ဖင္ေပါက္ကိုခ်ဲ့ေပးေနပါတယ္... က်မလည္း ဖင္ကိုလက္နဲ႔ လိုးခံရတဲ့ဒဏ္ ေအာက္ကေန စပိကို ယက္ေနတဲ့ ဒဏ္ေတြေၾကာင့္ မသိဂႌကိုေတာင္ ယက္မေပးႏိုင္ပဲ တအားအား တအီးအီးနဲ႔ပဲ ညည္းေနတာေပါ့... ပီးကိုမ်ိဳးဟန္လည္း က်မခါးကို ဆြဲကိုင္ေျမႇာက္ကာ ေလးဖက္ကုန္း အေနအထားနဲ႔ စပိကို ၃ ၄ ခ်က္ေလာက္ၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုးတယ္ သူၾကမ္း၂ေဆာင့္ေတာ့ စပိထဲက နည္းနည္းေအာင့္သလို ေကာင္းသလိုလို ရွိပီး အရည္ေတြထြက္ေနတုန္းပဲ စပိထဲက လီးကိုဆြဲထုတ္ပီး ဖင္၀ကို လီးေတ့ပီး ဒစ္၀င္ေအာင္ တခ်က္ထဲ ဖိထိုးပစ္ပါတယ္...က်မလည္း ဖင္ထဲလီးဒစ္၀င္ေပမယ့္ မသိဂႌက အစိကိုေျခရင္း စပိကိုယက္ေနေတာ့ နာလို႔နာမွန္းေတာင္မသိပါဘူး....ကိုမ်ိဳးဟန္ရဲ႕လီးဟာ ဒစ္၀င္ပီးမွ ျဖည္း၂ခ်င္း က်မဖင္ေခါင္းထဲ တိုး၀င္လာပီး က်မဖင္ႂကြက္သားေတြက ညႇစ္ကာတားၾကေပမယ့္ သူ႔လီးကေတာ့ အဆံုးထိ၀င္ေရာက္ခဲ့ပါပီ...ကိုမ်ိဳးဟန္ရဲ႕ ဆီးခံုနဲ႔ က်မဖင္ထိသြားခ်ိန္ေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က ခဏရပ္ထားတာနဲ႔ က်မလည္းဖင္ကို စူပြစူပြလုပ္ပီး လီးကို ညႇစ္ေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က အား....ေကာင္းလိုက္တာ က်ပ္ေနေရာပဲလို႔ေျပာပါတယ္... မသိဂႌကလည္း က်မစပိကို ယက္လိုက္ အစိကိုေျခလိုက္ သူ႔ယြက်ား ဥကို လွမ္းစုတ္လိုက္နဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနပါတယ္...က်မလည္း နာတာေရာေကာင္းတာေရာ ဆိုေပမယ့္ ေကာင္းတဲ့ဖက္ကပိုပီး ကာမဆိပ္ေတြပိုတက္လာတယ္....
ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔လီးကို တ၀က္ေလာက္ျပန္ဆြဲထုတ္သြားေတာ့ ဖင္ထဲမွာ ဟာက်န္ေနခဲ့ပီး သူ႔လီးျပန္အထည့္ကို ေစာင့္ေနမိတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္ကလည္း အလိုက္သိစြာ ျပန္ထိုးထည့္လာပီး တ၀က္ေလာက္နဲ႔ ျဖည္း၂မွန္မွန္ေလး အသြင္းအထုတ္လုပ္လာေတာ့ က်မလည္း ဖင္ခံရတာ ဇိမ္ေတြ႕လာပီး ၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုးတာ ခံခ်င္လာတယ္ရွင့္... ကိုမ်ိဳးဟန္လည္း က်မခံႏိုင္မွန္းသိလာတယ္ ထင္ပါရဲ႕ နည္း၂ၾကမ္းလာပီး ျမန္လည္းျမန္လာတယ္...သူ႔ရဲ႕ေဆာင့္ခ်က္ေတြ မသိဂႌရဲ႕ ယက္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ က်မလည္း ၾကာၾကာမခံႏိုင္ေတာ့ပဲ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေအာ္ရင္း ရက္ရက္စက္စက္ပီးသြားပါတယ္ က်မပီးသြားမွန္း သိတဲ့ ကိုမ်ိဳးဟန္လည္း သူ႔မိန္းမစပိကိုေျပာင္းလိုးရင္း ၁၀မိနစ္ေလာက္မွာ လင္ေရာမယားေရာပီးသြားၾကပီး ၃ေယာက္လံုး ေမာေမာနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကပီး ညေနေစာင္းမွ ႏိုးၾကကာ က်မလည္း သူတို႔အခန္းမွာပဲ စားေသာက္ပီး ညေန၅နာရီေလာက္မွ အခန္းကိုျပန္လာခဲ့ပါတယ္ ================================= ေနာက္တေန႔မွာ က်မေရခ်ိဳးဖို႔ တဘက္ေလးပတ္ပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ၀င္လာခဲ့ပါတယ္ ေရပန္းကိုဖြင့္ေတာ့ ေရကမလာဘူးေလ ..အုတ္ကန္ထဲၾကေတာ့ ေရကနည္းေနလို႔ ဟိုဖက္ခန္းက အန္တီကို သြပ္ျပားကိုဖြင့္ပီး ေခၚေတာ့ ေကာင္ေလးေရာက္လာပီး "အေမမရွိဘူး ဘာလိုလို႔လဲ မ"လို႔ေမးလာပါတယ္.. က်မလည္း "ေရမလာလို႔ ေရနည္း၂ေလာက္ေပးပါ ေမာင္ေလး"ဆိုပီး ေျပာေတာ့ေကာင္ေလးက က်မကိုယ္လံုးကို စူးရဲစြာ တခ်က္ၾကည့္ပီး ေရပုန္းသြားယူလာပီး သူတို႔အုတ္ကန္ထဲက ေရကို က်မတို႔ကန္ထဲဆြဲထည့္ေပးပါတယ္..သူ႔ရဲ႕စူးရဲတဲ့ အၾကည့္ေၾကာင့္ ရင္ခုန္ေနတာရယ္ အားကစားလိုက္စားပံုရတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ေယာက္က်ားပီသတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ရယ္ၾကည့္ပီး စိတ္လႈပ္ရွားေနစဥ္ပဲ ေကာင္ေလးရဲ႕ ေအာက္ပိုင္းကိုၾကည့္ေတာ့ ေဘာ္လံုးကန္ေဘာင္းဘီ၀တ္ထားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေရွ႕မွာ ေငါထြက္ေနတဲ့အရာကို ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္...တိုက္ခန္း ၂ခုလံုးမွာ သူနဲ႔က်မ ၂ေယာက္ထဲဆိုတဲ့အေတြးက က်မ ရင္ကိုပိုလႈပ္ရွားေစတယ္...က်မလည္း အၾကံရတာနဲ႔ အုတ္ကန္ထဲက ေရကိုကုန္းခပ္ပီး ေကာင္ေလးေရွ႕မွာ ေျခေထာက္ေဆးျပေတာ့ ေကာင္ေလးခမ်ာ ေရေတာင္မခပ္ႏိုင္ပဲ က်မကို စူးရဲစြာ ၾကည့္ပီး သူ႔ရဲ႕ဟာက ပိုေဖာင္းလာပါတယ္... ပီး သူေရပုန္းကို ခ်ပီး ဘာမေျပာ ညာမေျပာနဲ႔ က်မကိုဖက္လာပီး "မရယ္ က်ေနာ္မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး"ဆိုပီး က်မလည္ပင္းေလးကို နမ္းလာပါတယ္...ပီး "က်ေနာ္ မကိုခ်စ္ပါရေစေနာ္"ဆိုပီး နမ္းလာတဲ့အနမ္းေတြကို က်မ မျငင္းဆန္ႏိုင္ခဲ့ပဲ သူ႔ေက်ာကို အသာျပန္ဖက္ထားမိတယ္.."မ..ရယ္"ဆိုပီးက်မ ႏႈတ္ခမ္းေတြနမ္းလာတဲ့ အခါမွာ က်မလည္း တရွိုက္မက္မက္ ျပန္နမ္းမိတယ္ေလ သူ႔ရဲ႕လက္ေတြက က်မရဲ႕ ႏို႔ေတြကိုပြတ္ေျခရင္း တဘက္ကိုျဖည္ခ်လိုက္ပါတယ္... ႏႈတ္ခမ္းျခင္းနမ္းေနတာကို ခြာပီး က်မ ႏို႔၂လံုးၾကားကို မ်က္ႏွာတခုလံုးအပ္ကာ ရႉးခနဲေနေအာင္ တခ်က္ငံု႔နမ္းပီး "ခ်စ္လိုက္တာ မရယ္ မကို ခ်စ္ခ်င္ေနခဲ့တာ ၾကာပီ မေရခ်ိဳးတာကို ေခ်ာင္းၾကည့္ရင္း ဂြင္းတိုက္ေနခဲ့ရတာ"လို႔ေျပာပီး က်မႏို႔ေတြကို အားရပါးရ ညႇစ္ပီးစို႔ပါေတာ့တယ္...

Comments

Popular posts from this blog