" ေမာင့္အခ်စ္ကသက္ေသ " အပိုင္​း ၄

 က်မကို ၾကမ္းျပင္ေပၚ လွဲခ်ပီး က်မႏို႔၂လံုးကို စိတ္ႀကိဳက္နယ္ စို႔ ေနတာမ်ား ႏို႔ေတြနာပီး က်မရဲ႕ကာမဆိပ္ေတြ တဖြားဖြားတက္လာကာ စပိထဲက အရည္ေတြစိမ့္ထြက္လာပါတယ္...ပီး သူက က်မဗိုက္သားေလးေတြကို လက္နဲ႔ ဖြဖြပြတ္ရင္း စပိထိေရာက္ေအာင္ လက္ကေအာက္ကို ဆင္းသြားပီး အေစ့ကို နည္းနည္းဖိေျခေပးပီး လက္ခလယ္ကို စပိထဲထည့္ပီး ေမႊကာ တခုခုကိုလိုက္စမ္းေနသလို လုပ္ေနပါတယ္...ပီးသူက လက္ညိႇုးကိုပါထိုးသြင္းပီး ၀င္ထြက္လုပ္ကာ က်မခ်က္ေလးကို လၽွာနဲ႔ကလိေနပါတယ္ အဲ့လိုကလိေနရင္းက သူ႔ေခါင္းတခ်က္ႂကြသြားပီး လက္ကိုထုတ္ပီး က်မစကိကို မ်က္ႏွာအပ္လိုက္ေတာ့"ေမာင္ ..မ ေရမခ်ိဳးရေသးဘူးေလ"လို႔ေျပာေတာ့ သူက ေခါင္းကိုႂကြပီး "မ က်ေနာ့္ကို ေမာင္လို႔ ေခၚတယ္ေပါ့ ခ်စ္လိုက္တာမရယ္ ရတယ္ မ အနံ႔ကေမႊးပီးသား"ဆိုပီး စပိကို ကုန္းနမ္းပီး လက္နဲ႔ စပိကိုျဖဲပီး အေစ့ကို ယက္လိုက္တာမ်ား က်မေလ "ရွီး..."ခနဲညည္းပီး ေမာင့္ေခါင္းကို ကိုင္မိပါတယ္...ေမာင္က က်မအစိေလး မေထာင္ေထာင္ေအာင္ လၽွာနဲ႔ယက္လိုက္ ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ဖိဆြဲစုပ္လိုက္လုပ္ေနပီး က်မကေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ဆံပင္ေတြကိုသာ ဖြေနမိတယ္ေလ...ေမာင့္ရဲ႕ လၽွာေတြဟာ ေအာက္ကိုပိုေရာက္လာပီး စပိထဲကို က်ဳးေက်ာ္၀င္ေရာက္ လာေတာ့တယ္..ေမာင္က က်မရဲ႕ စပိထဲလၽွာနဲ႔လိုးလိုက္ ႂကြက္နားရြက္ေတြကို ယက္လိုက္ ႏႈတ္ခမ္း၂ခုနဲ႔ ညႇပ္ဆြဲလိုက္လုပ္ေနတာမ်ား က်မရဲ႕ ကာမဆိပ္ေတြ အထြဋ္အထိပ္ေရာက္လာပီး ပီးခါနီး အခ်ိန္မွာ ေမာင့္ရဲလၽွာခၽြန္ခၽြန္ဟာ စပိထဲပိုတိုး၀င္လာေတာ့ က်မလည္း မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ေမာင့္ေခါင္းကို ဖိကာပီးဆံုးသြားပါတယ္...ေမာင္က က်မပီးဆံုးလို႔က်သြားတဲ့အရည္ေတြကို လၽွာနဲ႔ေျပာင္ေအာင္လိုက္ယက္ေပးတာၾကည့္ပီးေမာင့္ကိုက်မအခ်စ္ပိုမိသြားတယ္ေလ...ပီးေတာ့ေမာင္က မတ္တပ္ရပ္ပီး သူ႔ေဘာင္းဘီကို ခၽြတ္မယ္လုပ္ေတာ့ က်မကပဲေမာင့္ေရွ႕ ဒူးေထာက္ထိုင္ပီး ေမာင့္ ေဘာင္းဘီကို အတြင္းခံပါေရာပီး ခၽြတ္ခ်လိုက္ေတာ့ မုန္ယိုေနတဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ လီးဟာ က်မမ်က္ႏွာေရွ႕မွာေပၚလာပါေတာ့တယ္...က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဂြင္းတခ်က္ ၂ခ်က္တိုက္ပီး ေမာင့္လီးေပၚက အေတာင့္ေလးအေၾကာင္းေမးေတာ့ ေမာင္က ေဂၚလီလို႔ေခၚေၾကာင္း မကိုေကာင္းေအာင္လုပ္ေပးမယ့္ဟာလို႔ ေျပာပါတယ္..က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဂြင္းတိုက္ေပးပီး သူ႔ထိပ္က အေပါက္ေလးကို လၽွာနဲ႔တို႔ေတာ့ ေမာင္တြန္႔သြားပါတယ္..က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဒစ္အကိုေပၚေအာင္ အေရးျပားကို လက္တဖက္နဲ႔ဆြဲခ်ပီး ဒစ္ၾကားေတြကို လၽွာနဲ႔လိုက္တို႔ယက္ေလး ယက္ေပးပီး ဒစ္ကို အသာပါးစပ္ထဲဆြဲစုပ္ပီး ငံုကာ လၽွာနဲ႔ ထိပ္၀ကို ပါးစပ္ထဲမွာ ကလိေတာ့ ေမာင္က "ဟား....."ခနဲ႔ ညည္းတြားရင္း "ေကာင္းလိုက္တာ မရယ္" ဆိုတဲ့ အသံေၾကာင့္ က်မဟာ ပိုစိတ္ပါသြားပီး ေမာင့္လီးကို ပိုတိုးစုပ္ေပးမိတယ္ က်မေမာင့္လီးကို စုပ္ေနစဥ္ပဲ ေမာင့္ရဲ႕ေျခမဟာ က်မစပိေလးကို ကလိလာေတာ့ က်မပို မာန္တက္လာပီး ေမာင့္လီးကို လၽွာနဲ႔ယက္လိုက္ စုပ္ေပးလိုက္လုပ္ေနခ်ိန္ေမာင္လည္း မာန္တက္လာတယ္ထင္ပါရဲ႕ က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ခါးကို ေကာ့ေကာ့ထိုးလာတယ္...က်မေမာင့္ကို တခ်က္ေမာ့ၾကည့္ေတာ့ က်မလီးစုပ္ေပးတာကို မ်က္ေတာင္စင္းပီး အရသာခံၾကည့္ေနတဲ့ကာမခိုးေတြရီေ၀ေနတဲ့ေမာင့္မ်က္လံုးတစံုကိုေတြ႕ရပါတယ္...က်မလည္း ေမာင့္လီးကို အဆံုးထိေရာက္ေအာင္ လည္ေခ်ာင္းအထိသြင္းေပးေတာ့ ေမာင့္လီးဟာ က်မပါးစပ္ထဲမွာပိုမို ႀကီးထြားပီး ေမာင့္ရဲ႕ေဂၚလီဟာ က်မအာေခါင္ေတြ အာသီးေတြကို မထိတထိ ၾကည္စယ္ေနခ်ိန္ ေမာင္က "မ ေမာင္ပီးေတာ့မယ္ ေတာ္ေတာ့"လို႔ေျပာပီး က်မေခါင္းကို ဖယ္ေပမယ့္ ေမာင့္ကိုပီးေအာင္စုပ္ေပးခ်င္တာမို႔ က်မလည္း ေမာင့္ခါးကိုဖက္ကာ ၾကမ္း၂စုပ္ေပးေတာ့ ေမာင္လည္း က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ပါးစပ္ကို ေဆာင့္လိုးလာပီး အခ်က္၂၀ေလာက္ ေဆာင့္ပီးခ်ိန္ေတာ့..."ဟား...ပီးပီ မ ဟား...ေကာင္းလိုက္တာ" လို႔ေျပာရင္း သူ႔လီးရည္ေတြကို က်မလည္ေခ်ာင္းထဲပန္းထည့္လာလို႔ က်မလည္း အကုန္စုပ္ယူၿမိဳခ်ပီး ေျပာင္ေအာင္လၽွာနဲ႔ ယက္ေပးလိုက္ပါတယ္..... ေမာင္ပီးသြားေတာ့ က်မလည္း မေပ်ာ့မမာအေနအထားရွိတဲ့ ေမာင့္လီးကို ေရေဆးေပးရင္း ဂြင္းတိုက္ေတာ့ က်မကို လိုးခ်င္လို႔ထင္ပါရဲ႕ ေခါင္းေထာင္လာျပန္တယ္ က်မလည္း ေမာင့္ကို ေပးအိပ္ခိုင္းပီး ေမာင့္လီးကို လက္ကဖြဖြ ဂြင္းထုေပးရင္း ေဂြးဥေတြကို ပါးစပ္ထဲထည့္ငံုပီး လၽွာနဲ႔ကလိေတာ့ ေမာင္က က်မဖင္ကိုဆြဲယူပီး 69ပံုစံယူလိုက္ပီး သူက က်မစပိကို ယက္ေပးတယ္ က်မက သူ႔လီးကိုစုပ္ေပးတယ္ သူ႔လီးေတာ္၂မာေတာင္လာေတာ့ က်မထပီး ေမာင့္လီးကို က်မစပိ၀နဲ႔ေတ့ပီးထိုင္လိုက္တယ္ ျဖည္း၂ျဖည္းခ်င္း ထိုင္ခ်ေပမယ့္ လီးဒစ္ကို ေက်ာ္ပီး ေဂၚလီကို ထဲ့ရမွာ မ၀ံ့မရဲပဲေလ က်မအစိကိုလည္းဒစ္ကတခါေဂၚလီကတခါမထိတထိၾကည္စယ္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ နည္းငယ္ေသာ နာက်င္မႈနဲ႔အတူ ထူးျခားတဲ့ ကာမအရသာကို ခံစားရပါတယ္...က်မလည္း ေမာင့္အေပၚမွာ ျဖည္း၂ခ်င္း ေဆာင့္ရင္း ႀကိတ္ရင္း ထူးျခားတဲ့ ေဂၚလီရဲ႕အရသာထူးကို ခံစားေနမိပီး စပိထဲက အရည္ေတြဟာက်လာပါတယ္ ေမာင္ကလည္း အၿငိမ္မေနပဲ ေကာ့ေကာ့ထိုးေနေတာ့ တခ်က္ခ်က္ ေတာ္၂ကို ထိပါတယ္ က်မလည္း မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ၾကမ္းျပင္မွာ လက္ေထာက္ပီး အေပၚကၾကမ္း၂ေဆာင့္ခ်သလို ေမာင္ကလည္း က်မခါးကို ကိုင္ပီး ေကာ့ေကာ့ပီးလိုးေနတာေၾကာင့္ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာတဖတ္၂နဲ႔အသံေတြဆူညံေနတာပဲရွင္... ပီးက်မက တဖက္လွည့္ပီး ေျပာင္းျပန္ပင္ရင္းပံုနဲ႔ အေပၚကေဆာင့္ေတာ့ ေမာင္ကလည္း ထထိုင္ပီး ၾကမ္းျပင္ လက္ေထာက္ကာ အေပၚကပင့္တင္လိုက္ ေနာက္ကေန က်မႏို႔ေတြကို ညႇစ္လိုက္ ဂုတ္သားေတြနမ္းလိုက္လုပ္ပီးက်မကိုျကမ္းျပင္မွာလက္ေထာက္ပီး ကုန္းခိုင္းပါတယ္....
ေနာက္ စပိကို လီးနဲ႔ေတ့ပီး တခ်က္ထဲသြင္းတာမ်ား ဘြက္ခနဲေလသံနဲ႔အတူ ေမာင့္ရဲ႕ ဒစ္နဲ႔ေဂၚလီဟာ က်မgsportကို ထိသြားပီး လီးထိပ္ဖူးက သားအိမ္ကို အရွိန္ျပင္း၂နဲ႔ ေဆာင့္မိလို႔ ေအာင့္သြားေပမယ့္ အရမ္း ေကာင္းတဲ့ ကာမအရသာထူးေၾကာင့္ ေအာင့္တာေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိဘူးေလ ေမာင္က က်မႏို႔ေတြကို လွမ္းဆြဲရင္း Doggy styleျဖည္း၂ခ်င္းလိုးပီး အခ်က္၂၀ေလာက္ၾကေတာ့ မုဆိုး ဒူးေထာက္ထိုင္ကာ က်မဖင္ေတြကို ကိုင္ပီးၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုက္ က်မအေပၚတက္ခြပီး ေဆာင့္လိုးလိုက္လုပ္ေနပီး က်မကို တေစာင္းလွဲခ်ကာ ေနာက္ကေန ပုဇြန္ထုပ္ေကြးပံုစံနဲ႔တခါေျပာင္းလိုးျပန္တယ္... ပီးက်မကို အုတ္ကန္ေဘာင္ကိုင္ခိုင္းပီး ေနာက္ကေနမတ္တပ္ရပ္ ေဆာင့္လိုးပီး ေနာက္ဆံုး က်မကိုလွဲခ် ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းေျမႇာက္ခိုင္းပီး တစ္တီတူးပံုစံနဲ႔ ၾကမ္း၂ေဆာင့္ရင္း က်မဟာ ကာမအထြဋ္အထိပ္ ေရာက္လာေတာ့ ေမာင့္လည္ပင္းကို သိုင္းဖက္ ေမာင့္ခါးကို ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းခ်ိတ္ပီး ၾကမ္း၂ေလး ဖိေပးမိေတ့ ေမာင္ကလည္း က်မပီးေတာ့မယ္ဆိုတာ သိတယ္ထင့္ရဲ ၾကမ္းၾကမ္းနဲ႔ ျမန္ျမန္ေဆာင့္လိုးပီး ၁၅ခ်က္ေလာက္ေဆာင့္ရင္း ၂ေယာက္သား ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ပန္းတိုင္ဆီ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ေရာက္ရွိသြားျပန္ပါေတာ့တယ္...  က်မလည္းေမာင္နဲ႔ျဖစ္သမၽွကို မသိ ဂႌကို ေျပာျပျဖစ္ခဲ့တယ္ ...ေမာင့္ေဂၚလီဘယ္လိုေကာင္းေၾကာင္းေရာေပါ့... မသိ ဂႌကသူလည္းခံၾကည့္ခ်င္တယ္ ...သူ႔ေယာက္က်ားနဲ႔ တိုင္ပင္ပီး 2 by 2ဆြဲၾကမယ္လို႔ေျပာပါတယ္...က်မကလည္း အမသေဘာပဲေျပာပီး ေမာင့္ကိုေမးေတာ့ ေမာင္ကလည္း ေခါင္းညိတ္တာေၾကာင့္ တစ္ရက္ခ်ိန္းလိုက္ပီး မသိ ဂႌတို႔အခန္းမွာ လုပ္ၾကဖို႔ စီစဥ္ဆြဲလိုက္ၾကပါတယ္.. အဲ့ေန႔ေရာက္ေတာ့ မသိ ဂႌက ေၾကးအိုးေတြ အခ်ိဳရည္ေတြနဲ႔ ဧည့္ခံပီး စားေသာက္ပီး ခဏ အျပာေခြၾကည့္ၾကပါတယ္ ၂ ၁ညႇပ္လိုးတဲ့အခန္းမွာ က်မ စပနဲ႔ စအို၀က ယားစိယားစိျဖစ္လာပီး ခံၾကည့္ေနခ်ိန္ မသိ ဂႌက သူ႔ယြက်ားကို အဲ့လို စမ္းၾကည့္မယ္လို႔ေျပာပီး အခန္းထဲ၀င္လာၾကပါတယ္ ...အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ရွိတာ အကုန္ခၽြတ္ပစ္ၾကပီး က်မကေမာင့္လီးကို စုပ္ေပးေနခ်ိန္ မသိ ဂႌကို သူ႔ယြက်ားက ယက္ေပးေနပါတယ္..မသိ ဂႌက သူ႔ယြက်ားယက္ေပးတာကို ခံေနရင္း က်မေမာင့္လီးစုပ္ေပးေနတာကို လွမ္း၂ၾကည့္ေနပါတယ္..ေမာင္က က်မလီးစုပ္ေပးေနတာကို ရပ္ခိုင္းပီး ကုတင္ေပၚမသိ ဂႌနဲ႔ ယွဥ္ရက္အိပ္ကာ က်မနဲ႔ 69ပံုစံ ေနပီး က်မ စပကို ျဖဲကာ လၽွာနဲ႔ ယက္ေပးပီး က်မကိုလည္းလီးဆက္စုပ္ေစရင္း တခ်က္ခ်က္ မသိ ဂႌရဲ႕ ႏို႔ကိုသြားစမ္းသလို ကိုမ်ိဳးဟန္က ေမာင့္လီးကိုစုပ္ေပးေနတဲ့ က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ဖိဖိခ်ေပးပါတယ္ ခဏေနေတာ့ မသိ ဂႌက ေမာင့္မ်က္ႏွာကို တက္ခြပီး သူ႔စပကိုယက္ေစသလို က်မက ေမာင့္လီးကို စပနဲ႔ေတ့ပီး ထိုင္ခ်ခ်ိန္မွာ ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔လီးကိုက်မကို ေပးစုပ္ေစတယ္ေလ က်မလည္း ေမာင့္လီးေပၚမွာႏွဲ႔ရင္း ကိုမ်ိဳးဟန္လီးကို စုပ္ေပးပါတယ္...ေနာက္မသိ ဂႌက က်မေနရာ၀င္ပီး ေမာင့္အေပၚတက္ေဆာင့္ေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က က်မကို ေလးဖက္ကုန္းခိုင္းပီး စပကို စလိုးပါေတာ့တယ္ ..က်မစပက က်လာတဲ့အရည္ေတြကို လက္နဲ႔ခံပီး ဖင္၀ကိုပြတ္ကာ လက္နဲ႔အထုတ္အသြင္းလုပ္ပါတယ္... က်မဖင္ထဲ ေစာက္ရည္ေတြရႊဲေနပီဆိုမွ က်မဖင္ကို စလိုးပါတယ္ က်မလည္း ထူးဆန္းလွတဲ့ ကာမဆိပ္ေတြတက္ပီး လက္တဖက္က အေစ့ကို ေျခေနသလို ေမာင့္ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြကို သြားနမ္းရင္း အၿပိဳင္အဆိုင္ ၾကမ္းလိုက္ၾကတာ မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ ၿပိဳင္တူဆိုသလို ၄ေယာက္လံုး ပထမအခ်ီပီးသြားပါတယ္ ပထမအခ်ီပီးလို႔ က်မတို႔ ေဆးေၾကာပီး ခဏတျဖဳတ္နားၾကတယ္..ပီးေတာ့ေမာင္က က်မကို "မ ေမာင္လည္း မဖင္ကိုလိုးခ်င္တယ္"တဲ့ က်မလည္းေမာင့္သေဘာပါရွင္လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္..ပီးေတာ့ေမာင့္ကို က်မကစပီး လီးကုန္းစုပ္ေပးလိုက္ေတာ့ မသိ ဂႌက က်မေနာက္ကေန က်မစပကို ယက္ေပးပါတယ္ ပီးလက္ကလည္း ဖင္၀မွာ ၀လံုးေရးရင္း ဖင္ထဲအသြင္းအထုတ္လုပ္ေနပီး ကိုမ်ိဳးဟန္ကလည္း သူ႔မိန္းမကို ယက္ေပးေနေလရဲ႕...က်မလည္း ေမာင့္ရဲ႕ ေဂၚလီေလးကို လၽွာနဲ႔တို႔တို႔ပီး ကစားလိုက္ပါးစပ္ထဲငံုလိုက္ေမာင့္ဖင္ၾကားကိုပြတ္လိုက္ဥကိုငံုလိုက္လုပ္ေနလိုက္တာ ေမာင့္လီးက က်မပါးစပ္ထဲမွာ ျပည့္ေဖာင္းႀကီးမားလာပါတယ္...
ခဏေနေတာ့ ေမာင္က "ေတာ္ပီမ ေမာင္လိုးခ်င္ပီဆိုေတာ့ မသိ ဂႌက အလိုက္သိစြာပဲ စပယက္ေပးေနရာက ရပ္ေပးပီး သူ႔ယြက်ားကို ကုတင္ေပၚတက္ခိုင္းပီး သူ႔ယြက်ားမ်က္ႏွာ တက္ခြပီး69ပံုစံေနပါတယ္..က်မလည္း ကုတင္ေပၚကဆင္းပီး ကုတင္ေပၚလက္ေထာက္ပီး ကုန္းေပးလိုက္ပါတယ္...က်မအထင္ ေမာင္တန္းလိုးပီထင္ေနေပမယ့္ ေမာင္က မလိုးေသးပဲ စပကို လၽွာနဲ႔ အျပားလိုက္ ၃ ၄ခ်က္ေလာက္ယက္ပီးမွ စပကို လီးေတ့ပီး စသြင္းပါတယ္..ေမာင့္ရဲ႕ ဒစ္၀င္ပီး ေနာက္ ေဂၚလီကပါ gspotကို ခလုတ္လာလာတိုက္ေတာ့ အသဲထဲစိမ့္ေအာင္ ေကာင္းလွပါတယ္...ေမာင္က စပကိုလိုးေနရင္း ဖင္၀ကို တံေတြးေထြးခ်ိန္မွာေတာ့ မသိ ဂႌကလည္း သူ႔ယြက်ားေပၚမွာ ျမင္းစီးေနပါပီ..ေမာင္က က်မစပမွာ အရည္ေတာ္ေတာ္ထြက္လာေတာ့ ကုတင္ေအာက္မွာရွိတဲ့ က်မေျခေထာက္ကို ကုတင္ေပၚတင္ပီး ဒူးေထာက္ဖင္ေထာင္ ကုန္းေစပါတယ္...ပီး စပက လီးကိုခၽြတ္ပီး ဖင္၀ကိုေတ့ပီး ဒစ္ကိုစသြင္းပါတယ္ ပီးေဂၚလီကို မ၀င္ေစပဲ ေဂၚလီထိသြင္းပီး အသြင္းအထုတ္ေလးလုပ္လာေတာ့ က်မလည္း အေစ့ကိုပြတ္ပီး ဖင္ဇိမ္ခံေနတာေပါ့.. ေမာင္က က်မခံႏိုင္လာမွန္းသိေတာ့ ရုတ္တရက္ပဲ လီးကို ဆတ္ခနဲ ဖင္ထဲအဆံုးထိေဆာင့္ထိုးထည့္လိုက္ပီး ဖိထားေတာ့ ေဂၚလီေၾကာင့္ ဖင္ထဲနည္း၂စပ္ဖ်ဥ္းဖ်ဥ္း နာတာတာျဖစ္သြားေပမယ့္ ပီးရင္ေကာင္းမယ္ဆိုတာသိလို႔ အသာပဲ ညိမ္ခံပီး အရသာခံရင္း အစိကိုပြတ္ရင္း မသိ ဂႌျမင္းစီးတာကို ၾကည့္ေနမိတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔မိန္းမအေပၚကေဆာင့္ေနတာကိုေတာင္ အားမရေသးပဲ သူ႔မိန္းမခါးကိုကိုင္ပီး ေအာက္ကေနေကာ့ေကာ့ ထိုးေနပါတယ္... ေမာင္ကလည္း သူ႔လီးကို ျဖည္း၂ခ်င္းဆြဲထုတ္ပီး အသာေခ်ာ့လိုး ေညႇာင့္လိုးေလးလိုးလာပါတယ္... က်မလည္း ဖင္ဇိမ္အရမ္းေတြ႕လာေတာ့ ေမာင့္ကို ဖင္ႀကီး ပစ္ပစ္ေပးမိတယ္...ေမာင္ကလည္း သေဘာေပါက္စြာ ၾကမ္း၂လိုးလာေတာ့ သူ႔ဥ၂လံုးက စပကို လာလာရိုက္မိတယ္...ဖင္လိုးတဲ့ဒဏ္ စပကို ဥရိုက္ခံရတာနဲ႔ အေစ့ပြတ္တာေတြေၾကာင့္ က်မလည္း ပီးေတာ့မလိုဖစ္လာပီး "အမေလး ေကာင္းလိုက္တာေမာင္ရယ္ လိုးပါ ၾကမ္း၂ေလး ေဆာင့္လိုးပါ ပီးေတာ့မယ္ ပီးေတာ့မယ္"လို႔ ပါးစပ္က ၾကမ္း၂ေအာ္ရင္း ဒုတိယအခ်ီကို ၾကမ္းတမ္းစြာပီးေတာ့ ေမာင့္လီးကို ဖင္ထဲကႂကြက္သားေတြနဲ႔ ညႇစ္ပစ္လိုက္တယ္...က်မပီးေပမယ့္ ေမာင္က မပီးေသးဘူး..ဒါေပမယ့္ က်မပီးသြားမွန္းသိလို႔ ေမာင္က လီးကို က်မဖင္က ဆြဲထုတ္လိုက္လို႔ က်မလည္း ပက္လက္လွန္ကာ ထိုင္လိုက္ပီး ေမာင့္လီးကို လက္နဲ႔ဆုပ္ကိုင္ကာ တခ်က္ ၂ခ်က္ ဂြင္းထုေပးပီး ပါးစပ္ထဲငံုကာ စုပ္ေပးေတာ့ ေမာင္က က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ပါးစပ္ကို လိုးပါတယ္ ...ေမာင္ က်မပါးစပ္လိုးေနတုန္း မသိ ဂႌက "ေကာင္ေလးလာ အမဖင္ကိုလိုးေပး ဇာတ္ကားထဲကလို စမ္းၾကည့္ခ်င္လို႔"ဆိုပီး သူ႔ယြက်ားေပၚေမွာက္လိုက္ေတာ့ ေမာင္က က်မပါးစပ္ထဲက လီးကို ထုတ္ပီး မသိ ဂႌေနာက္မွာ ဒူးေထာက္ထိုင္ပီး မသိ ဂႌဖင္ကို တံေတြးေထြးပီး လီးကိုစသြင္းပါတယ္.. ေမာင္လီးကို ဒစ္ပဲ၀င္ရံုရွိေသးတယ္ မသိ ဂႌတေယာက္ မ်က္ႏွာရွံု႔သြားပီး "ေအာင္မေလး ၾကပ္လိုက္တာ ယြက်ားရယ္ တမ်ိဳးႀကီးပဲ"လို႔ေျပာပီး အိပ္ယာခင္းစကို တင္းတင္းဆြဲကာ "

Comments

Popular posts from this blog